Google+ Followers

Thursday, February 17, 2011

MAT KERETA - UBAHSUAI MELAMPAU

Aku tengok ramai rakyat malaysia yang suka sangat ubahsuai kenderaan.Kereta proton wira diubahsuai siap letak nama mitsubishi,kancil ubahsuai letak nama MIRA.Bukan sikit yang dihabiskan,malah ada yang sanggup menghabiskan berpuluh ribu ringgit semata mata untuk memuaskan mata dan hati masing masing.Yang lucunya ada pulak kereta kancil dipasangnya exzos sebesar lubang telaga untuk meMOWERkan lagi bunyi nya,sekali tengok macam budak kecik hisap curut-hahaha.Aku selalu tergelak bila terserempak,bukan apa,saja nak realease tension bunyi dia yang bising gila -macam anak boieng!laju? macam mak nenek! kah kah kah.OK korang layan le kawan seberang laut yang sejiwa dengan korang ni.

Amazing Customized Cars Of The Worlds





mijie- ha...amacam? mengancam tak? Meleleh air liur JPJ tengok ni tak sabor sabor nak menyaman.Nasib baik aku pakai kereta standard je,beli macam tu-pakai macam tu je.

Invite friends and get rewarded!

Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget