Google+ Followers

Tuesday, February 15, 2011

ALAT ALAT SENAMAN 100 TAHUN DULU

fhya1.jpg
ni lah alat senaman pusat,yang pusat bujil tu bagus sangat la alat senaman ni.
fhya2.jpg
adoi seksanya...nilah alat senaman untuk mecantikkan ketiak anda.Artis yang suka sangat posing ketiak sesuai sangat la.
fhya3.jpg
senaman tapak kaki...tengok injin dia-macam injin kapalterbang.mahal nak mampus alat ni...
fhya4.jpg
mak ai kasut,ikat sampai atas dik? kalau emergency nak melabur sure tak sempat bukak punya....
fhya5.jpg
alat senaman untuk mengempiskan perut,siap ada gear...
fhya6.jpg
yang ni 2 dalam 1.Kedua dua pakcik ni saja posing dekat besi buruk.
fhya7.jpg
dah macam timbang kati la pulak...
mijie : aku tengok sekarang ni pun banyak alat senaman yang pelik-pelik,lebih gimik dari manfaatnya.senaman yang paling baik ialah berenang dan berjalan.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget