Google+ Followers

Monday, February 14, 2011

KEPALA MANUSIA JADI SANTAPAN !



siap wrapper lagi kepala yang nak di pasarkan.anggota lain seperti kaki juga ada di jual disini.

Sebenarnya gambar2 di atas hanyalah kreativiti pembuat roti di thailand.Memang kreatif mamat ni sampaikan kita tengok pun naik ngeri...

mijie : ni yang di panggil kreativiti tak bermoral.Dah takde idea lain ke nak buat gimik? Aku tak boleh bayangkan masih ada MANUSIA yang sanggup makan makanan macam ni.

Invite friends and get rewarded!

Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget