Google+ Followers

Friday, February 18, 2011

SENI KERETA BERDEBU

Kereta korang kotor? jangan basuh dulu.Kereta korang boleh nampak lebih menarik kalau kena gayanya.Ni ada satu cara nak tarik perhatian orang dengan seni kereta kotor.Nanti buat ya,

Amazing Coooooool Sand Art







mijie: kalau hujan tu,cepat cepat la cari tempat berteduh-kalau tak hilang seni korang tu disapu dek air hujan.Muka pakcik ni saling tak tumpah macam kawan aku mat jo pasir mas hehe...
ada ramai kawan guna facebook dan twitter? jemput mereka dan untung RM1 untuk setiap kawan yang menyertai dan berkongsi kempen ini.Tak guna modal 1sen pun.klik sini untuk menyertai.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget