Sunday, March 20, 2011

GAMBAR PERNIKAHAN ARTIS KRIS DAYANTI DENGAN RAHUL



Baru sahaja selesai sudah majlis pernikahan penyanyi popular Kris Dayanti bersama ahli perniagaan Raul Lemos di Masjid Nurul Iman, Hotel Grand Sahid, Jakarta. Tahniah!
Seorang koresponden daripada Utusan Malaysia sempat menghantar tweet foto hiasan dalaman untuk majlis akad nikah pasangan kontroversi ini. Menurut sumber yang lain, mereka hanya menumpukan dekorasi di bahagian dalam masjid ekoran angin kencang di luar, dikhuatiri akan mencacatkan hiasan luaran.

Mas kahwin daripada Raul Lemos bukan seperti yang kita jangkakan, sebaliknya Raul Lemos memberikan mas kahwin berupa set barangan solat secara tunai.
Akad dilafazkan oleh Raul Lemos dengan lancar kepada KD berbunyi, “Kepada isteriku tercinta, mas kawin ini berupa seperangkat alat solat, saya serahkan kepadamu tunai, semoga ada manfaatnya.”
“Suamiku tercinta Raul Lemos, saya terima mahar ini, Insya Allah saya akan manfaatkan, semoga redha dan berkat Allah selalu menyertai kita,” jawab KD sebagai balasan kepada akad Raul Lemos.
dipetik dari  ohbulan


Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign. ada ramai kawan guna facebook dan twitter? jemput mereka dan untung RM1 untuk setiap kawan yang menyertai dan berkongsi kempen ini.Tak guna modal 1sen pun.klik sini untuk menyertai. Jana pendapatan sambilan dengan churpchurp-tanpa modal.Setiap satu klik di bayar 20sen.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...