Google+ Followers

Friday, March 18, 2011

HATI HATI BILA MAKAN EPAL IMPORT

Jangan makan epal dengan kulit sekali kerana kebanyakan epal di lapisi oleh lapisan lilin.Lebih baik berhati hati jika memakan kebanyakan buah import.Lilin kebiasaan digunakan untuk ketahanan buah dan penyediaan untuk penyejukan.Korang mungkin terkejut ayam kalau aku katakan kebanyakan buah epal dari US dan kebanyakan negara yang terdapat di pasaran sudah berusia lebih dari setahun!  ianya memang nampak segar-sebab dilapisi dengan lapisan lilin untuk mencegah dari jangkitan bakteria dan pengeringan.Jadi korang makanlah buah import selepas membuang lapisan lilin seperti gambar dibawah ni.Bagi yang dah tau tu TAHNIAH lah atas ke TAU an korang-klik  untuk dapat hadiah...hehe.Yang baru tau tu-bagitau lah kawan kawan,adik beradik,makbapak,along,acik,pak menakan,toksu,tok penghulu,mamak roti canai dan sebagainya supaya diorang tau kerana lilin yang masuk dalam tubuh kita tu tak terhadam oleh tubuh kita....





 Jana pendapatan sambilan dengan churpchurp-tanpa modal.Setiap satu klik di bayar 20sen.

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget