Friday, March 11, 2011

Teori 'Konspirasi Kes Liwat' Kini Makin Terserlah, Nama Rosmah Mansor Dan Mumtaz Jaafar Pula Di Dedahkan Oleh Saksi Terakhir Supt Jude Pereira !

Friday, March 11, 2011

KUALA LUMPUR [11 Mac] - Saksi terakhir perbicaraan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim iaitu Pegawai penyiasat Supt Jude Blacious Pereira hari ini membuat kejutan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur apabila pada keterangannya mengakui beliau mengambil keterangan daripada Datin Seri Rosmah Mansor (foto) berhubung kejadian liwat itu. Sebelum ini, Anwar seringkali mendakwa terdapat konspirasi peringkat tertinggi untuk 'mengenakannya' pada perbicaraan kes liwat tersebut. Pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, dalam keterangannya bersetuju bahawa beliau berjumpa dengan Datuk Seri Najib Abdul Razak, yang ketika itu adalah Timbalan Perdana Menteri. Namun, Saiful menafikan pertemuan dengan Rosmah tetapi bersetuju bahawa dia berjumpa dengan Datuk Mumtaz Jaafar. Jude ketika menjawap soalan daripada peguambela utama, Karpal Singh bersetuju polis merakamkan beberapa kenyataan daripada beberapa individu selepas dakwaan kejadian liwat itu.


Dua wanita ini dipercayai telah ditemui oleh Saiful dan Jude Pereira
maka itu, peguam Anwar perlu memanggil mereka ke mahkamah


[Susulan pendedahan oleh Supt Jude Pereira ini, maka peguam bela Anwar perlulah memanggil Rosmah Mansor dan Mumtaz Jaafar sebagai saksi utama kes tersebut sekarang. Malah, Perdana Menteri Najib Razak juga wajar disapinan untuk hadir ke mahkamah bagi menjelaskan beberapa persoalan termasuk pertemuan-pertemuan yang dikatakan berlaku antara mereka dengan Saiful Bukhari Azlan. Nampaknya kes ini bertambah panas dan menggemparkan sekarang. Soalnya, apakah Najib, Rosmah dan Mumtaz berani hadir ke mahkamah untuk menjawab soalan-soalan panas yang akan dikemukakan oleh Karpal Singh?. Atau mungkin juga akan lari dari disapina seperti yang berlaku kepada mantan PM Mahathir dalam kes liwat I dulu?. Semua ini mengundang kontroversi yang berterusan kepada seluruh rakyat sebenarnya. Maka wajarlah ia dirungkaikan segera agar kes liwat yang menggegarkan dunia ini dapat diselesaikan dengan segera. Nampaknya, teori konspirasi yang diperkatakan selama ini mungkin akan menjadi kenyataan jika kesemua mereka termasuk Ezam Md Nor dipanggil menjadi saksi. Sama-samalah kita tunggu adengan seterusnya perbicaraan kes liwat sensasi ini].
DIPETIK DARI pahangdaily

Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign. ada ramai kawan guna facebook dan twitter? jemput mereka dan untung RM1 untuk setiap kawan yang menyertai dan berkongsi kempen ini.Tak guna modal 1sen pun.klik sini untuk menyertai.

KLIK untuk jana pendapatan online dengan churpchurp - TANPA MODAL

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...