Google+ Followers

Friday, April 1, 2011

Video Seks Anwar Ibrahim di jaja cina Petaling Street!!


Video Seks Anwar Ibrahim!! Itu jenama popular yang dibisikkan oleh beberapa orang wakil penjual VCD haram yang beroperasi di Jalan Petaling, setiap kali ternampak muka Melayu yang melalui jalan itu sama ada untuk melihat-lihat barang yang dijual mahupun berjalan arah ke Bas Stand Klang. Bersungguh-sungguh benar wakil-wakil penjual tersebut ingin menjual kepingan vcd yang dikatakan salinan video lucah Anwar Ibrahim. Dan perniagaan itu bukan membabitkan seorang wakil, sebaliknya sepanjang laluan tersebut yang lebih dikenali sebagai Chinatown itu.

Nama Anwar Ibrahim dan Amoi Spa berbadan kecil molek bertetek lentik dijaja oleh wakil-wakil penjual vcd berkenaan. Apabila ditanya siapakah Anwar Ibrahim, pantas mereka ketawa kecil sambil memberitahu Anwar Ibrahim adalah De-Facto Parti Keadilan Rakyat kawan baik DAP.

Harga yang ditawarkan adalah RM20 bagi setiap keping.

"Gambar jelas! Ini I-Catch camera maa..."

Itu jaminan yang diberikan oleh wakil-wakil penjual tersebut. Apabila bakal pelanggan bersetuju, maka dibawa ke celah-celah gerai dan diserahkan vcd berkenaan dengan tukaran harga RM20.

"Kalau lu mau, itu Elizabeth Wong main sama itu Melayu pun ada!"

Elizabeth Wong adalah ADUN Bukit Lanjan mewakili PKR. Beberapa keping gambar bogelnya telah didedahkan oleh beberapa buah blog. Malah video 3GPnya turut tersebar dengan meluas.

Sivarasa Rasaiah dan barisan peguam yang menjadi tonggak kekuatan PKR seharusnya mula meronda di Petaling Street. Sebabnya berdasarkan pemerhatian, ramai yang telah membeli vcd-vcd berkenaan. Tidak pula dapat dipastikan sama ada vcd berkenaan benar-benar vcd Anwar Ibrahim dan Elizabeth Wong seperti yang didakwa.

Nama Anwar Ibrahim menjadi jenama yang paling laris di Petaling Street. Malah beberapa orang pelancong asing turut teruja untuk memiliki vcd berkenaan apabila mereka turut dilihat membelinya.

PKR wajib menyaman peniaga-peniaga vcd di Petaling Street kerana telah menfitnah dan memalukan Anwar Ibrahim serta Elizabeth Wong. Tidak menghairankan kalau tiba-tiba pula peniaga-peniaga vcd haram di Petaling Street mendakwa mereka memiliki vcd Anwar Ibrahim 'main' dengan Elizabeth Wong...

Tindakan tegas perlu diambil oleh PKR! Hentikan kegilaan itu sebelum ianya terus merebak!!!
-dari theflyingkick.blogspot.com

1 comment:

  1. sebagai penarik jualan kot,selalu isinya lain cerita

    ReplyDelete

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget