Saturday, May 14, 2011

Benjy ditahan bersama wanita

View ImageKUALA LUMPUR: Seorang wanita dipercayai pembantu peribadi kepada pelakon Benjy atau nama sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim diberkas bersama pelakon itu di tempat letak kereta di Kondominium Menara Duta 2 di sini pada Mac lepas, kata seorang anggota polis di Mahkamah Majistret di sini hari ini.
Lans Koperal Mohd Shafiq Sabarin, 27, berkata Afifi Hamid, 25, diberkas bersama-sama Benjy selepas beliau dan tiga lagi anggota polis mengambil masa 15 minit mengekori kereta pelakon itu.

Mohd Shafiq berkata mereka mengekori kereta Kia Sportage dipandu Afifi bermula dari hadapan kaunter pengawal keselamatan sehingga ke tempat letak kereta tingkat satu kondominium berkenaan.
"Saya melihat Benjy keluar dari kereta itu sebelum kami diarah oleh pegawai penyiasat, ASP Mohd Ashril Md Johar, untuk menahan mereka dan kemudian melakukan pemeriksaan ke atas badan Benjy dan menemui segugus kunci di dalam poket kanan seluar panjang yang dipakainya," katanya ketika disoal Timbalan Pendakwa Raya, Noor Mawarni Abdul Halim.

Benjy, 33, menghadapi dua tuduhan memiliki 0.24 gram syabu di rumah bernombor A-6-5 Menara Duta 2, Jalan 1/38B Off Jalan Segambut, pada 4 petang 11 Mac lepas, dan memiliki 0.14 gram syabu di alamat C-13-6, Vista Mutiara, Jalan Vista Mutiara, Off Jalan Ambong Kiri, Kepong Baru di sini, pada 3 petang hari yang sama. - metro

Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign. ada ramai kawan guna facebook dan twitter? jemput mereka dan untung RM1 untuk setiap kawan yang menyertai dan berkongsi kempen ini.Tak guna modal 1sen pun.klik sini untuk menyertai.
Jana pendapatan sambilan dengan churpchurp-tanpa modal.Setiap satu klik di bayar 20sen

No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...