Monday, May 23, 2011

"Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" mencatat kutipan RM271.4 juta

http://www.tiptoptens.com/wp-content/uploads/2011/04/Pirates-of-the-Caribbean-On-stranger-tides.jpgLOS ANGELES 23 Mei - Filem terbaru, "Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides" mencatat kutipan AS$90.1 juta (RM271.4 juta) dalam carta box office pada minggu pertama tayangan di Amerika Utara.
Siri keempat yang dikeluarkan Walt Disney Co., juga yang pertama dalam 3-D, mengaut kutipan tambahan sebanyak AS$256.3 juta (RM772.1 juta) jualan tiket di luar negara untuk mencatat rekod tertinggi pembukaan tayangan filem antarabangsa sepanjang masa, kata Disney.
Jumlah terbaru kutipan secara kasar dianggarkan bernilai kira-kira AS$346.4 juta (RM1 bilion) di seluruh dunia pada beberapa hari pertama ditayangkan. - REUTERS

Got a friend who uses Facebook and Twitter? Invite them and earn RM 1 for every friend who joins and shares a campaign. ada ramai kawan guna facebook dan twitter? jemput mereka dan untung RM1 untuk setiap kawan yang menyertai dan berkongsi kempen ini.Tak guna modal 1sen pun.klik sini untuk menyertai.
Jana pendapatan sambilan dengan churpchurp-tanpa modal.Setiap satu klik di bayar 20sen



No comments:

Post a Comment

Harap anda dapat tinggalkan sedikit komen untuk bertukar pendapat.Penggunaan bahasa lucah dan kasar tidak dibenarkan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...